Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی:

نشاط، عزت و بزرگی مردم با کشاورزی رقم می‌خورد

ایانا-کشاورزی: جامعه سالم با تغذیه سالم فراهم می‌شود. فقر مساله‌ای است که مردم ایران نباید با آن همراه باشند. از این رو با تلاش و پشتکار باید ریشه فقر را از بین برد.

نشاط، عزت و بزرگی مردم با کشاورزی رقم می‌خورد

نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی در سی و سومین دوره انتخاب معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی گفت: «وزارت جهاد کشاورزی وزارت تغذیه مردم است. به طوری که تامین امنیت غذایی کشور در گرو فعالیت‌های این وزارتخانه است. یکی از برنامه‌های اساسی این وزارت‌خانه شناسایی پروژه‌ها و پژوهش‌های برتر کشاورزی است تا بتوان در سایه آن سلامت را برای مردم به ارمغان آورد و کشور را بی نیاز به بیگانگان کرد.»

تقوی افزود: «اشتغال و سلامت مردم در گرو کشاورزی است. اگر درست به این مقوله پرداخته شود بخشی از مشکل اشتغال نیز  حل خواهد شد.»

تقوی با اشاره به اینکه نشاط ،عزت و بزرگی مردم با کشاورزی رقم می‌خورد، ادامه داد: «جامعه سالم با تغذیه سالم فراهم می‌شود. فقر مساله‌ای است که مردم ایران نباید با آن همراه باشند. از این رو با تلاش و پشتکار باید ریشه فقر را از بین برد.»

او با یادآوری اهمیت پژوهش گفت: «باید پژوهشگران ما تلاش کنند تا بیشتر بتوانند با درایت و تلاش‌های خود به بخش کشاورزی رونق ببخشند.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید