Iranian Agriculture News Agency

حضور ترکیه، چین، آلمان، ایتالیا و فرانسه در نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی

ایانا-کشاورزی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعاونی‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، حمایت کرده و 50 درصد هزینه حضور تعاونی‌ها را پذیرفته است تا بتوانند با تسهیلات حمایتی در نمایشگاه حضور یابند.

حضور ترکیه، چین، آلمان، ایتالیا و فرانسه در نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی

نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری 21 تا 24 دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایانا، علیرضا صدرزاده دبیر اجرایی سومین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی تهران در حاشیه‌ نشست خبری رئیس مرکز مکانیزاسیون کشاورزی با اعلام این خبر گفت: امسال سومین سال برگزاری این نمایشگاه است و تا به امروز 170 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت نام‌ها ادامه دارد.

او با بیان اینکه از کشورهای خارجی نیز در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: کشورهای ترکیه، چین، آلمان، ایتالیا و فرانسه تاکنون حضور خود را اعلام کرده‌اند.

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی تهران با تاکید بر اینکه برنامه‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان، متخصصان و کشاورزان در نظر گرفته شده است، گفت: این نمایشگاه جزو برترین نمایشگاه‌های کشور است که امسال سومین دوره آن برگزار می‌شود و از 21 تا 24 دیماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعاونی‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، حمایت کرده و 50 درصد هزینه حضور تعاونی‌ها را پذیرفته است تا بتوانند با تسهیلات حمایتی در نمایشگاه حضور یابند.

صدرزاده با تاکید به اینکه نسبت به سال گذشته 10تا 12 درصد رشد داشته‌ایم ، ادامه داد: همانند سال گذشته هیات‌هایی از شهرستان‌ها و استان‌های همجوار به صورت گروهی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید