Iranian Agriculture News Agency

ورود سومین کشتی حامل روغن خام به بندر امیرآباد

ایانا-کشاورزی: تاکنون 15 هزار تن روغن خام طی 3 مرحله برای تامین بخشی از ذخایر استراتژیک کشور وارد این بندر شده است که بعد از بارگیری در انبار به صورت 250 تانکر 20 تنی از بندر خارج می‌شود.

ورود سومین کشتی حامل روغن خام به بندر امیرآباد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از ورود سومین کشتی حامل محموله روغن خام به بندر امیرآباد خبر داد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 2،  سید محمد جعفری گفت:  با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران برای سومین بار 5 هزار تن روغن خام خوراکی آفتابگردان از روسیه وارد بندر امیرآباد شد.

او با اشاره به اینکه مقرر گردید طبق قرارداد در دو مرحله 33 هزار تن روغن خام  وارد بندر امیر آباد شود افزود: تاکنون 15 هزار تن روغن خام طی 3 مرحله برای تامین بخشی از ذخایر استراتژیک کشور وارد این بندر شده است که بعد از بارگیری در انبار به صورت 250 تانکر 20 تنی از بندر خارج می‌شود.

او گفت: روغن خام خوراکی آفتابگردان نسبت به سایر روغن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است و سهم قابل توجهی را در سبد غذایی خانوار ایرانی به خود اختصاص داده است که تلاش می شود روغن مورد نیاز مردم و همچنین  ذخایر استراتژیک کشور از این نوع روغن تامین شود.

مدیر عامل شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 2  افزود : در صورت مهیا بودن شرایط  پیش بینی می‌شود در آینده این میزان تا 100 هزار تن افزایش یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید