Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور:

کارشناسان و ماموران قرنطینه نباتی، افسران دفاع از مرزهای اکوسیستم‌های سبز

ایانا-کشاورزی: با توجه به توانمندی بالای کشور در تولید محصولات کشاورزی در جهان و وظیفه خاص قرنطینه در حفاظت از امنیت اکوسیستم‌های زراعی، باغی و جنگل‌ها و مراتع کشور، به طور قطع توجه ویژه و برنامه محور به پست‌های قرنطینه می‌تواند از بروز خسارت‌های جبران ناپذیر جلوگیری کند.

کارشناسان و ماموران قرنطینه نباتی، افسران دفاع از مرزهای اکوسیستم‌های سبز

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به اهمیت نقش قرنطینه در حفاظت از امنیت اکوسیستم‌های زراعی، باغی و جنگل‌ها و مراتع کشور، گفت: کارشناسان و ماموران قرنطینه نباتی به عنوان افسران دفاع از مرزهای اکوسیستم های سبز کشور هستند.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات، محمدرضا درگاهی در سفر به استان هرمزگان صبح امروز از مراکز قرنطینه نباتی استان بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان نیز حضور داشت، درگاهی با اشاره به نقش مهم مراکز قرنطینه گیاهی به عنوان مراکز کنترل بهداشتی صادرات و واردات محصولات کشاورزی، کارشناسان و ماموران قرنطینه نباتی را به عنوان افسران دفاع از مرزهای اکوسیستم‌های سبز کشور یاد کرد و گفت: وظیفه خطیر این عزیزان ضامن سلامت و حفظ و افزایش محصولات کشاورزی در کشور است.

او افزود: با توجه به توانمندی بالای کشور در تولید محصولات کشاورزی در جهان و وظیفه خاص قرنطینه در حفاظت از امنیت اکوسیستم‌های زراعی، باغی و جنگل‌ها و مراتع کشور، به طور قطع توجه ویژه و برنامه محور به پست‌های قرنطینه می‌تواند از بروز خسارت‌های جبران ناپذیر جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید