Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:

اولین تعاونی تولید انار کشور در شهرضا تاسیس شد

ایانا-کشاورزی: اگر اتحادیه‌های ملی، مستقیما" در حوزه تأمین کود و سموم کشاورزی ورود کنند، یقینا" شاهد کاهش قابل توجه قیمت تمام شده نهاده‌ها و هزینه‌های تولید خواهیم بود.

اولین تعاونی تولید انار کشور در شهرضا تاسیس شد

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: اگر اتحادیه‌های ملی، مستقیما "در حوزه تأمین کود و سموم کشاورزی ورود کنند، یقینا" شاهد کاهش قیمت نهاده‌ها و هزینه‌های تولید خواهیم می‌شود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی، حسین شیرزاد، در حضور نمایندگان اتحادیه‌ها و تشکل‌های استان اصفهان ضمن تشریح روند پیگیری‌ها و تلاشهای انجام شده توسط وزارت جهادکشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بسیاری از موارد مطروحه ، خواهان اتحاد و همصدایی کشاورزان در قالب اتحادیه‌ها ، تشکل‌های ملی، استانی و شهرستانی و نظام صنفی کشاورزی شدند.

او همچنین اظهار داشت: اگر اتحادیه‌های ملی، مستقیما" در حوزه تأمین کود و سموم کشاورزی ورود کنند، یقینا" شاهد کاهش قابل توجه قیمت تمام شده نهاده‌ها و هزینه‌های تولید خواهیم بود.

اولین تعاونی تولید انار کشور در شهرستان شهرضا بنیانگذاری شد

با حضور مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون‌ روستایی ایران، اولین تعاونی تولید انار کشور در شهرستان شهرضا بنیانگذاری شد.

همچنین طرح اولیه تاسیس صندوق انار کشور توسط شیرزاد با حضور مدیران تعاون روستایی استان اصفهان و شهرستان شهرضا و دهاقان و اتحادیه باغداران استان تبیین گردید.

جشنواره انار شهرستان شهرضا افتتاح شد

با حضور دکتر حسین شیرزاد مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و خانم محمودی نماینده مردم شریف شهرضا به همراه معاونین ، مدیران استانی و مدیر سازمان استان اصفهان جشنواره انار شهرستان شهرضا افتتاح شد.

برگزاری جلسه اتحادیه زنبورداران استان اصفهان

جلسه وضعیت زنبورداری در استان اصفهان، با حضور مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، اتحادیه زنبورداران و نزدیک به ۹۰۰ زنبوردار روستایی و عشایری استان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد تا واحد بسته بندی عسل با همکاری اتحادیه استان و سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در دهاقان تاسیس گردد.

‍مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سفر به استان اصفهان، از مجموعه کارخانه های آریا لبن نقش جهان و انبارهای نگهداری شیر خشک متعلق به اتحادیه و سازمان تعاون روستایی کشور بازدید کرد.

لازم به ذکر است این مجموعه یکی از بزرگترین مجموعه های تولید شیرخشک صادراتی کشور محسوب شده و نقش مهمی در تثبیت قیمت و فروش بورسی شیرخشک طی ۷ ماه گذشته در کشور ایفا نموده و طرف قرارداد بیش از ۱۵ هزار نفر از دامداران و ۶ اتحادیه استانی است.

با حضور مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آخرین وضعیت واحدهای اعتباری استان اصفهان بررسی شد.

شیرزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ۴۰ واحد اعتباری فعال در استان در ابتدای سال ۱۳۹۷ تا کنون ۲۱ واحد تعطیل و بسته شده و تنها ۱۹ واحد اعتباری در کل استان وجود دارد اظهار کرد: کلیه واحدهای اعتباری غیرفعال شبه فعال و نیمه فعال استان بطور کلی تعطیل و منحل شد.

او در ادامه یادآور شد:حجم کل سپرده های موجود نزد واحدهای اعتباری با ۴۳ درصد کاهش به ۳۵ میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید