Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی:

واگذاری 4 هزار هکتاری شهرک‌های شیلاتی، گلخانه‌ای و دام

ایانا-کشاورزی: تا دو هفته آینده فراخوان جذب سرمایه‌گذار و واگذاری مجددا منتشر خواهد شد.

واگذاری 4 هزار هکتاری شهرک‌های شیلاتی، گلخانه‌ای و دام

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی از واگذاری 4 هزار هکتار اراضی شهرک‌های کشاورزی خبر داد.

علی اشرف منصوری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه کشاورزی ایانا با بیان اینکه در حال حاضر میزان واگذاری اراضی به حدود 4 هزار هکتار رسیده است، گفت: برنامه‌های واگذاری ادامه دارد و این واگذاری‌ها در حوزه‌های شیلات، گلخانه‌ها و دام است.

او با تاکید بر اینکه حداکثر تا دو هفته آینده فراخوان جذب سرمایه‌گذار و واگذاری مجددا منتشر خواهد شد، افزود: پروژه‌ها و سایت‌های جدید در شهرستان‌های مختلف در دست اجرا است.

منصوری با بیان اینکه ایجاد سایت 6 هزار هکتاری شیلات در استان گلستان در حال بررسی است، گفت: همچنین مطالعه سایت دو هزار و 600 هکتاری حاشیه‌ مرزی شهرهای اردبیل، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام و سیستان و بلوچستان نیز به پایان رسیده و در حال رایزنی با وزارت نیرو برای تخصیص آب مستمر هستیم.

او در ادامه به سایت جدید سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: این سایت هزار هکتاری برنامه‌ریزی شده و در فاز اول 100هکتار آن اجرا خواهد شد که به دلیل قرارگیری در استان‌های مرزی صادرات محور خواهد بود و در آن محصولات گلخانه‌ای کشت خواهد شد.

او در خصوص واگذاری پروژه دشت مغان نیز گفت: در حال بررسی در خواست‌کنندگان برای واگذاری بخش خصوصی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی در پایان با تاکید بر اینکه تولید محصولات گلخانه‌ای و آبزی با استقبال خوبی طی ماه‌های اخیر رو‌به‌رو شده است، گفت: نوسانات اخیر سبب شده تا تولید این محصولات کاملا اقتصادی باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید