Iranian Agriculture News Agency

مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور:

توسعه ۱۳۵۷ هکتاری گلخانه‌های کشور در سال 97

ایانا-کشاورزی: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان شهریورماه سال جاری، حدود ۱۳۵۷ هکتار گلخانه در سطح کشور توسعه پیدا کرده که بر اساس اهداف پیش‌بینی شده طی برنامه اقتصاد مقاومتی، ۹۸ درصد پیشرفت حاصل شده است.

توسعه ۱۳۵۷ هکتاری گلخانه‌های کشور در سال 97

مشاور معاون وزیر و مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور اعلام کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان شهریورماه سال جاری، ۱۳۵۷ هکتار گلخانه در سطح کشور توسعه یافته است.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ولی اله بنی عامری امروز دوشنبه در نشست هم اندیشی سراسری مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور با شرکت‌های تامین کننده تجهیزات و سازندگان گلخانه، در خصوص اهداف این نشست اظهار داشت: تعامل و افزایش همکاری‌های بین بخش دولتی و فعالان مرتبط با توسعه گلخانه‌ها از اهداف این نشست بوده است.

او، تشکیل اتحادیه‌های استانی و تشکل ملی گلخانه‌سازان ضروری عنوان کرد و گفت: در این نشست، نقش شرکت‌های گلخانه‌ساز برای مشارکت در اجرای اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده طرح توسعه گلخانه‌ها، کاهش مدت انجام پروژه‌ها، اقتصادی کردن فرآیند احداث سازه و تجهیزات گلخانه و همچنین توسعه همکاری واحدهای تحقیق و توسعه با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی مورد تاکید قرار گرفت.

بنی عامری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان شهریورماه سال جاری، حدود ۱۳۵۷ هکتار گلخانه در سطح کشور توسعه پیدا کرده که بر اساس اهداف پیش‌بینی شده طی برنامه اقتصاد مقاومتی، ۹۸ درصد پیشرفت حاصل شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید