Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان دامپزشکی کشور:

افزایش بازارهای محصولات دامی با تعاملات بین‌المللی

ایانا-کشاورزی: ضعف در تعاملات، سبب از بین رفتن بازارهای صادراتی محصولات دامی نیز شده که در راستای حل مشکل سعی شد تا میزان تعاملات با سایر کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی را افزایش دهیم.

افزایش بازارهای محصولات دامی با تعاملات بین‌المللی

 

سازمان دامپزشکی کشور در راستای افزایش تعاملات خود با سایر کشورها میزبان سومین نشست روسای دامپزشکی کشورهای عضو اکو  در تهران خواهد بود.

علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه کشاورزی ایانا مهمترین نقطه ضعف سازمان دامپزشکی طی چند سال گذشته را ضعف در تعاملات بین‌المللی و منطقه‌ای عنوان کرد و گفت: این موضوع سبب شده بود تا از دانش و تکنولوژی سایر کشورها بهره‌مند نشویم.

او با بیان اینکه ضعف در تعاملات، سبب از بین رفتن بازارهای صادراتی محصولات دامی نیز شده بود، افزود: در راستای حل مشکل سعی شد تا میزان تعاملات با سایر کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی را افزایش دهیم.

رفیعی‌پور ادامه داد: این مهم جز با سفر به پایتخت سایر کشورها و یا دیدار دیپلماتیک با کشورهای همسایه حتی در یک روز کاری امکان‌پذیر نبود، افزود: در همین راستا به کشورهای فرانسه و بلژیک سفر  انجام شد و همچنین سفر به روسیه و گرجستان نیز در دستور کار است.

او افزود: برای تحقق این امر همچنین سومین نشست روسای دامپزشکی کشورهای عضو اکو  روز یکشنبه در تهران برگزار خواهد شد.  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید