Iranian Agriculture News Agency

بازگشت قیمت مرغ به حدود 9 هزار تومان

بازار مرغ و ماهی آرام گرفت

ایانا-کشاورزی: قیمت مرغ در حال حاضر نزدیک به یک هفته است که تغییر چندانی نداشته و قیمت ماهی نیز از یک هفته قبل ثابت مانده است، قیمت مرغ امروز 9هزار و 200 تومان بوده است.

بازار مرغ و ماهی آرام گرفت

علی رغم چندهفته‌‍‌ای که بازار مرغ و ماهی دچار آشفتگی وحشتناکی شده بود و هر روز مانند قیمت ارز و طلا بالاتر می رفت، در روزهای اخیر آشفتگی و تلاطم بازار مرغ و ماهی آرام گرفته است و مرغ که یک شبه چندین هزار تومان افزایش قیمت داشت، دوباره به قیمت  تقریبی 9هزارتومانی بازگشت. در حال حاضر یک هفته‌ای هم هست که آرامش به بازار مرغ و ماهی بازگشته و از قیمت های نجومی که یک شبه این آرامش را برهم زده بودند، خبری نیست.

به گزارش ایانا، بر طبق اعلام اتحادیه پرنده و ماهی، «قیمت مرغ در حال حاضر نزدیک به یک هفته است که تغییر چندانی نداشته و قیمت ماهی نیز از یک هفته قبل ثابت مانده است، قیمت مرغ امروز 9هزار و 200 تومان و قیمت ماهی شیرجنوب 67هزار تومان، کپور 19هزار تومان، قزل‌آلا 21هزار تومان، ماهی ‌شیرنیزه‎ای 32هزار تومان، تیلاپیا 37هزار تومان، ماهی سفید پرورشی 22هزار تومان، آزاد دزفولی 12هزار تومان، هامور جنوب 57هزار تومان، حلوای سیاه 55هزار تومان، شوریده بندر 57هزار تومان، راشگو 67هزار تومان، سرخو 56هزار تومان، سالمون نروژ 90هزار تومان، سنگسر طلایی 42هزار تومان، سارم 16هزار تومان، سنگسر شهری 32هزار تومان است.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید