Iranian Agriculture News Agency

در نمایشگاه شهر آفتاب تهران :

دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی آغاز به کار کرد

این نمایشگاه از ۲۱ الی ۲۴ شهریور برپاست.

دومین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی اتماک- آی فارم (ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری، تجهیزات گلخانه و صنایع وابسته) با حضور پاویون تخصصی ایتالیا از 21 تا 24 شهریور در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برپاست.

دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع وابسته کشاورزی آغاز به کار کرد

به گزارش ایانا، دومین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی اتماک- آی فارم (ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری، تجهیزات گلخانه و صنایع وابسته) با حضور پاویون تخصصی ایتالیا تا ۲۴ شهریور در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برپاست.
هدف از برگزاری این نمایشگاه آموزش و اطلاع رسانی آخرین فناوری های نوین صنعت کشاورزی همزمان با برگزاری سمینارهای تخصصی و رونمایی از فناوری های نوین آبیاری است.
نخستین دوره این رویداد سال گذشته با حمایت سازمان ها و نهاد ها مرتبط، میزبان مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان متخصص از نقاط مختلف کشور برپا و تلاش شد از تمامی ظرفیت های موجود نهایت استفاده صورت پذیرد.

Fh5rO9JllIyH
برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی با موضوع مکانیزاسیون کشاورزی با حضور بازدید کنندگان متخصص از کشورهای ایتالیا، آلمان، هندوستان و افغانستان از دیگر دست آوردهای این رویداد در سال گذشته بود.
در دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و صنایع کشاورزی هشتاد تولید کننده ایرانی و خارجی در فضایی به وسعت هشت هزار متر مربع به معرفی تولیدات خود می پردازند.
نمایشگاه تا 24 شهریور از ساعت 10 تا 18 آماده بازدید علاقه مندان و کارشناسان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید