Iranian Agriculture News Agency

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی:

مرغ به کیلویی 8 هزار تومان نزدیک شد

ایانا-کشاورزی: امروز قیمت مرغ در سطح شهر تهران هرکیلوگرم 7 هزار و 990 تومان بوده است و در میدان بهمن و کشتارگاه‌ها در حدود 9 هزار تومان تا 9 هزار و 100 تومان و قیمت مرغ زنده نیز 7 هزار تومان بوده است.

مرغ به کیلویی 8 هزار تومان نزدیک شد

قیمت مرغ به کیلویی 8 هزار تومان نزدیک شد. پس از آنکه چانه‌زنی‌های مرغداران برای افزایش قیمت مرغ  و فروش آن به کیلویی 9 هزار و 500 تومان به نتیجه نرسید، ستاد تنظیم بازار قیمت این قلم کالای پرطرفدار در بازار را کیلویی 8 هزار و 175 تومان تعیین کرد. این قیمت رضایت مرغداران را با خود همراه نمی‌بیند و آنها همچنان معتقدند که این میزان افزایش، هزینه‌های تولید را جبران نمی‌کند و همچنان مرغداران زیان می‌دهند.

با این حال، این روزها قیمت هر کیلو مرغ در سطح شهر تهران موفق شده است، قیمت خود را به نزدیکی هشت هزار تومان برساند. محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در ارتباط با قیمت مرغ  به خبرنگار گروه کشاورزی ایانا اعلام کرد: «امروز قیمت مرغ در سطح شهر تهران هرکیلوگرم 7 هزار و 990 تومان بوده است و در میدان بهمن و کشتارگاه‌ها در حدود 9 هزار تومان تا 9 هزار و 100 تومان و قیمت مرغ زنده نیز 7 هزار تومان بوده است.»

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید