Iranian Agriculture News Agency

درخواست معاون وزیر جهاد از انجمن‌های واردکننده کالاهای اساسی و کشاورزی

قیمت خوداظهاری را در سامانه 124.ir ثبت کنید

ایانا-کشاورزی: علی اکبر مهرفرد در نامه ای خطاب به انجمن‌های واردکننده کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی، با اشاره به نامه مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر لزوم درج قیمت خوداظهاری استفاده کنندگان از ارز رسمی در سامانه 124.ir بر ضرورت اقدام واردکنندگان در این زمینه تاکید کرد.

قیمت خوداظهاری را در سامانه 124.ir ثبت کنید

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی از انجمن های واردکننده کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی خواست تا نسبت به درج قیمت خوداظهاری استفاده کنندگان از ارز رسمی در سامانه ۱۲۴.ir اقدام کنند.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علی اکبر مهرفرد در نامه ای خطاب به انجمن‌های واردکننده کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی، با اشاره به نامه مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر لزوم درج قیمت خوداظهاری استفاده کنندگان از ارز رسمی در سامانه 124.ir بر ضرورت اقدام واردکنندگان در این زمینه تاکید کرد.

براساس این گزارش، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پیشتر با صدور اطلاعیه ای درج قیمت خوداظهاری استفاده کنندگان از ارز رسمی در سامانه 124.ir را الزامی دانسته و یادآور شده بود که هرگونه استنکاف از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ‌های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید