Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر توسعه صادرات معاونت توسعه بازرگانی وزارت کشاورزی:

آغاز به کار رسمی نخستین زنجیره ملی بخش کشاورزی

ایانا-کشاورزی: محصول سیب یکی از ۸ محصول منتخب بر اساس ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی برای تشکیل زنجیره عرضه با تاکید بر صادرات است.

آغاز به کار رسمی نخستین زنجیره ملی بخش کشاورزی

 

 

زنجیره سیب ایرانیان در بین ۸ محصول منتخب به عنوان اولین زنجیره ملی در بخش کشاورزی عملیات اجرایی خود را از تاریخ ۲۱ شهریور ماه جاری رسما آغاز کرد.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر توسعه صادرات معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی با اشاره به این که محصول سیب یکی از ۸ محصول منتخب بر اساس ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی برای تشکیل زنجیره عرضه با تاکید بر صادرات است، اظهار کرد: بر اساس دستور اجرایی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی و به مسئولیت دفتر توسعه صادرات از تاریخ ۴/۸/۱۳۹۵ جلسات متعدد در ستاد وزارتخانه و استان‌های تولید‌کننده عمده سیب کشور با همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی استان ها و فعالان بخش خصوصی (اتحادیه سراسری باغداران، اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی، اتحادیه فرآوری کنندگان و سردخانه داران، اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید روستایی کشور و شرکت‌های حمل و نقل تشکیل شد.

شاهرخ شجری ادامه داد: در جلسه مجمع فوق العاده در تاریخ ۲۱/۶/۱۳۹۷ با حضور کلیه سهامداران در محل سالن جلسات شهیدان نعمتی جم برگزار شد، هیئت مدیره و بازرسان شرکت انتخاب شدند.

او خاطرنشان کرد: زنجیره سیب ایرانیان در بین ۸ محصول منتخب به عنوان اولین زنجیره ملی در بخش کشاورزی عملیات اجرایی خود را از تاریخ مذکور رسما آغاز کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید