Iranian Agriculture News Agency

طی 6 ماه اخیر در شهرک‌های کشاورزی رخ داد؛

رشد ۴۶۰ درصدی انعقاد قرارداد تسهیلات بانکی توسط سرمایه‌گذاران

ایانا-کشاورزی: میزان تسهیلات معرفی شده برای توسعه گلخانه‌ها و شهرک‌های کشاورزی طی شش ماه گذشته بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سه سال گذشته که رقمی حدود ۱۲۴۰ میلیارد ریال است، از رشد ۳۰۰ درصدی برخوردار است.

رشد ۴۶۰ درصدی انعقاد قرارداد تسهیلات بانکی توسط سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی گفت: ۴۶۰ درصد انعقاد قرارداد تسهیلات بانکی توسط سرمایه‌گذاران در شهرک‌های کشاورزی طی شش ماه گذشته انجام شده است.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های کشاورزی، منصوری در جلسه هیات مدیره با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات شرکت طی شش ماه گذشته گفت: میزان تسهیلات انعقاد قرارداد شده با رقمی حدود ۱۲۵۰ میلیارد ریال نسبت به کل دوره قبل که ۲۲۰ میلیارد ریال است، از رشد ۴۶۰ درصدی برخوردار شده.

او افزود: میزان تسهیلات معرفی شده برای توسعه گلخانه‌ها و شهرک‌های کشاورزی طی شش ماه گذشته بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سه سال گذشته که رقمی حدود ۱۲۴۰ میلیارد ریال است، از رشد ۳۰۰ درصدی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری همکاران در شعب استانی و ستاد، در همه فعالیت‌ها توفیقات خوبی حاصل شده که باید با مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی برای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و رشد تولید و بهره‌وری تلاش مضاعف داشته باشیم.

منصوری با اشاره به سایر فعالیت‌ها به مستندسازی املاک، جواز تاسیس‌های صادره، مطالعات و ایجاد زیرساخت و واگذاری اراضی به متقاضیان اشاره کرد و افزود: هرچند توسط این حوزه اقدامات شایسته‌ای جهت تقویت و رشد فعالیت‌ها صورت گرفته اما همچنان نسبت به ظرفیت‌های موجود بسیار عقب بوده و باید همه مدیران و همکاران و سازمان‌های جهاد کشاورزی برای بهره‌گیری و احیای ظرفیت‌های موجود در شهرک‌ها با هدف تقویت تولید و اشتغال و افزایش بهره‌وری نهایت تلاش و اهتمام را داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید