Iranian Agriculture News Agency

با حضور وزیر جهاد کشاورزی:

زنجیره گوشت مرغ در استان اصفهان تکمیل شد

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که برای پیگیری مشکلات بهره‌برداران در حوزه مسئولیتی خود، به استان اصفهان سفر کرده، کشتارگاه صنعتی مجتمع زنجیره‌ای طیور حلال اسپادانا را افتتاح کرد.

زنجیره گوشت مرغ در استان اصفهان تکمیل شد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایانا از اصفهان، محسن محسنی کوهپایه مدیر کشتارگاه صنعتی مجتمع زنجیره‌ای طیور  حلال اسپادانا در مراسم افتا‌حیه این کشتارگاه گفت: این مجموعه و کشتارگاه نخستین زنجیره تولید گوشت مرغ در استان اصفهان است. یکی از بخش های دیگر این مجموعه تولید مرغ گوشتی است. 

او اضافه کرد: این مجموعه در اسفند ماه سال سال ٩٦ با تولید آزمایشی شروع به کار کرد. این مجموعه با ٢٠ میلیارد تومان سرمایه  در زمینی به مساحت چهار هکتار شروع به کاو کرده و چهار هزار قطعه مرغ  در ساعت تولید دارد. 

محسنی کوهپایه توضیح داد: این مجموعه تمام مکانیزه بوده و هر دو خط کشتار مرغ یعنی ذبح مکانیزه(خط١)  و خالی کردن امحا و احشا داخل لاشه مرغ (خط ٢) را دارد. این مجموعه با رعایت تمامی استانداردهای زیست محیطی و صرفه جویانه (نصب چیلرهای هوایی به جای ابی) احداث شده است.

محمود حجتی برای گفت‌وگو با بهره‌برداران و کشاورزان در حوزه مسئولیتی خود و حل مشکلات آنها به اصفهان  سفر کرده و افتتاح این مجموعه بخشی از برنامه‌های او در حاشیه‌ی این سفر بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید