Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی:

افزایش 2 برابری واگذاری شهرک‌های کشاورزی طی 6 ماه اخیر

ایانا-کشاورزی: تاکنون 125 شهرک در بخش‌های مختلف اعم از گلخانه‌ای، شیلات، دام و طیور ایجاد شده است‌. خوشبختانه طی شش ماه گذشته واگذاری شهرک‌های کشاورزی از 600هکتار به 1200هکتار رسیده است.

 افزایش 2 برابری واگذاری شهرک‌های کشاورزی طی 6 ماه اخیر

​مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی از  2برابر شدن واگذاری در شهرک‌های کشاورزی خبر داد.

علی اشرف منصوری در جریان بازدید از خبرگزاری ایانا گفت: طی 6 ماهه گذشته واگذاری شهرک های کشاورزی موجود 2 برابر شده است.

او با بیان اینکه تاکنون 125 شهرک در بخش‌های مختلف اعم از گلخانه‌ای، شیلات، دام و طیور ایجاد شده است‌، افزود: خوشبختانه طی شش ماه گذشته واگذاری شهرک‌های کشاورزی از 600هکتار به 1200هکتار رسیده است.

منصوری با تاکید بر اینکه شرکت شهرک‌های کشاورزی نوپا هستند، افزود: این شرکت چند سالی است که فعالیت خود را با هدف ساماندهی  شهرک‌های کشاورزی آغاز کرده است.

او با بیان اینکه دو برابر شدن شهرک‌های کشاورزی نشان از  پیشرفت مناسب در این حوزه دارد‌، تاکید کرد: اقدامات و تمهیدات مناسبی نیز در راستای تسهیل‌گری فرایند واگذاری‌ها، صدور مجوزها، پرداخت تسهیلات و... در شهرک‌های کشاورزی زمینه حضور سرمایه‌گذاران را بیش از گذشته فراهم کرده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی با اشاره به صدور مجوز یک‌روزه در این بخش، گفت: با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی و اعطای اختیارات به شرکت شهرک‌های کشاورزی از جمله صدور پروانه تأسیس و بهره‌‌برداری شهرک‌های کشاورزی زمان صدور مجوزها کوتاه شده  و این مساله گام مثبتی در جهت تسهیل در امور سرمایه‌گذاران  طی 3 ماه گذشته بوده است.

منصوری با تاکید به اینکه در قبال مطالعات و صدور مجوز وجهی از سرمایه‌گذاران دریافت نمی‌شود، افزود: امید می‌رود با کاهش بروکراسی مربوط به این حوزه، شاهد فعالیت بیشتر سرمایه‌گذاران در عرصه‌های اقتصادی شهرک‌های کشاورزی باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید