Iranian Agriculture News Agency

درباره ارز صادراتی محصولات کشاورزی

مشتثنی شدن بازگشت ارز صادراتی به سامانه نیما

ایانا- اقتصاد: یکی از درخواست های کمیسیون کشاورزی و صنایع عذایی اتاق بازرگانی در نشست مذکور، مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی به سامانه ارزی نیما بود که در راستای حمایت از بخش کشاورزی این خواسته از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس مورد پیگیری قرار گرفت.

مشتثنی شدن بازگشت ارز صادراتی به سامانه نیما

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت اولیه معاون اول رییس جمهور برای مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی به سامانه نیما خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی داورانی به خانه ملت گفت: هفته گذشته نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعضای اتاق بازرگانی برگزار شد و مسائل مختلف بخش تولید و صادرات مورد بررسی قرار گرفت. 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از درخواست های کمیسیون کشاورزی و صنایع عذایی اتاق بازرگانی در نشست مذکور، مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی به سامانه ارزی نیما بود که در راستای حمایت از بخش کشاورزی این خواسته از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس مورد پیگیری قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی به سامانه نیما در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور مورد پیگیری قرار گفت و در این راستا در جلسه حضوری که با جهانگیری داشتم دغدغه های صادرکنندگان بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و موافقت اولیه معاونت اول رییس جمهور با مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی از طریق سامانه نیما در راستای حمایت از صادرات بخش کشاورزی اخذ شد.

گفتنی است تصویرِ متن نامه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به معاون اول رئیس جمهوری درخصوص استثنای الزام صادرکنندگان محصولات کشاورزی به برگشت ارز از طریق سامانه نیما در ذیل آمده است؛

عکس 1

1

تصویر متن نامه رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع بازرگانی اتاق بازرگانی به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی از طریق سامانه نیما  نیز در ذیل آمده است؛

عکس 2

2

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید