Iranian Agriculture News Agency

دکتر بخشنده، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی :

کاهش حق بیمه شخص ثالث تراکتور و کمباین

۳۰ درصد از بیمه ماشین‌الات کشاورزی کم شد

ایانا-کشاورزی: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از کاهش ۳۰ درصدی حق بیمه شخص ثالث صاحبان تراکتور و کمباین خبر داد.

کاهش حق بیمه شخص ثالث تراکتور و کمباین

به گزارش خبرنگار ایانا، دکتر عبدالمهدی بخشنده  با اشاره به درخواست وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر کاهش حق بیمه شخص ثالث صاحبان تراکتور و کمباین کشور ، اظهار داشت:با مساعدت وزیر محترم اقتصاد و رئیس بیمه مرکزی کشور اعضای شورای‌عالی بیمه کشور شب گذشته در آخرین نشست خود با کاهش 30 درصدی حق بیمه شخص ثالث صاحبان تراکتور و کمباین برای سال 1397 موافقت کردند.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور هویت‌دار کردن خودروهای بخش کشاورزی، صدور سند مالکیت برای صاحبان این خودروها، رسمی کردن قردادهای خرید و فروش و نیز مدیریت سوخت مصرفی این خودروها از ابتدای دولت یازدهم تاکنون تعداد تراکتور و کمباین‌های پلاک‌دارشده که تا قبل از این تاریخ حدود 12 هزار دستگاه بوده است به 180 هزار دستگاه افزایش یافته است که در همین ارتباط از زحمات و حمایت‌های بخش پلیس راهور نیروی انتظامی کشور تشکر و قدردانی داریم.

دکتر بخشنده اظهار امیدواری کرد که با شتاب خوبی که این مهم پیدا کرده است، بتوانیم تا پایان برنامه ششم توسعه کشور کلیه تراکتورها و کمباین‌های موجود در بخش کشاورزی کشور که کمتر از 25 سال از عمر آن‌ها می‌گذرد مانند سایر خودروهای بخش کشاورزی دارای پلاک شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید