Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران :

پرداخت تمام مطالبات کشاورزان و دامداران تا پایان هفته

ایانا-کشاورزی: تمام مطالبات زعفران‌کاران، خرماکاران، پنبه‌کاران، صیفی‌کاران و دامداران بابت شیر خام تا پایان هفته جاری پرداخت خواهد شد.

پرداخت تمام مطالبات کشاورزان و دامداران تا پایان هفته
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: تمام مطالبات زعفران‌کاران، خرماکاران، پنبه‌کاران، صیفی‌کاران و دامداران بابت شیر خام تا پایان هفته جاری پرداخت خواهد شد.  
به گزارش روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی، دکتر حسین شیرزاد در نشست خبری اعلام کرد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در راستای سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید و همچنین اجرایی کردن اهداف و برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی از طریق خرید تضمینی و حمایتی محصولات کشاورزی از دامداران و کشاورزان، ضمن برنامه‌ریزی و پیگیری مجدانه موفق شد تا نسبت به پرداخت حداکثری مطالبات کشاورزان و دامداران در سال ۱۳۹۶ اقدام و مطالبات جاری را تسویه کند.
او با بیان این که، طی ۱۰ روز گذشته با حمایت‌های وزیر جهاد کشاورزی و کمک‌های همه‌جانبه سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی و بانک کشاورزی، مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان کارسازی و جهت پرداخت در وجه تولیدکنندگان بخش کشاورزی به استان‌ها ارسال شده است، اظهار داشت: سازمان مرکزی تعاون روستایی، خود را مکلف به حمایت‌های همه‌جانبه و تمام‌گرایانه از جامعه کشاورزی کشور می‌داند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید