Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل توسعه بازار سازمان شیلات ایران در گفت‌وگو با ایانا:

فروش آنلاین انواع ماهی در چهار استان کشور کلید خورد

سایت آنلاین‌ماهی در استان‌های تهران، شیراز، تبریز و مشهد انواع ماهیان جنوب را عرضه می‌کند که به‌صورت اینترنتی قابل خرید و ارسال است.

فروش آنلاین انواع ماهی در چهار استان کشور کلید خورد

سایت آنلاین‌ماهی در استان‌های تهران، شیراز، تبریز و مشهد انواع ماهیان جنوب را عرضه می‌کند که به‌صورت اینترنتی قابل خرید و ارسال است.

مدیرکل توسعه بازار سازمان شیلات ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا از راه‌اندازی سایت اینترنتی آنلاین‌ماهی خبر داد و گفت: از دو ماه گذشته راه‌اندازی پایلوت سایت آنلاین‌ماهی آغاز شده است و مورد استقبلا بی‌نظیری از سوی مردم قرار گرفته است.

عیسی گلشاهی افزود: در پی استقبال مردم از خرید اینترنتی، سایت آنلاین ماهی در چهار استان تبریز، تهران، مشهد و شیراز از یک ماه گذشته فروش تجاری انواع ماهیان جنوب را آغاز کرده و با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده است.

وی بیان کرد: این سایت اینترنتی توسط گروهی اداره می‌شود که تمامی مراحل تولید تا توزیع و فروش تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور فعالیت می‌کند.

گلشاهی ادامه داد: تا سه هفته آینده قرار است انواع ماهیان پرورشی ازجمله قزل‌آلا، ماهیان گرم‌آبی و گوشت ماهیان خاویاری نیز در فهرست فروش این سایت اینترنتی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: از آنجا که محصولات موجود در این سایت ضایعات نداشته و قابل مصرف است، اندکی تفاوت قیمت با انواع بازاری را دارد، اما به اندازه‌ای زیاد نیست که مردم نتوانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل توسعه بازار سازمان شیلات ایران یادآور شد: به‌تازگی کالاهای معمولی‌تر و ماهیان ارزان‌قیمت نیز در فهرست این سایت اینترنتی قرار خواهد گرفت تا تمامی مردم بتوانند از طریق فضای مجازی آبزیان مورد مصرف خود را خریداری کنند.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید


گلشاهی تأکید کرد: انجام این کار پرریسک بود، زیرا ممکن بود مشتری ابهام در زمینه محصول خریداری‌شده داشته باشد؛ بنابراین این سایت اینترنتی امکان برگشت در صورت عدم پذیرش این کالا را در تعهدات خود قرار داده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: محصولات تولیدشده به‌صورت تمیز در سینی‌های مخصوصی جاگذاری شده و کیسه‌های یخ نیز روی آن قرار می‌گیرد و سپس در باکس‌های یونولیتی تحویل مشتری می‌شود.

سایت اینترنتی خرید آنلاین ماهی به آدرس www.onlinemahi.com در صفحه‌های مجازی قابل استفاده است./

M-960914-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید