Iranian Agriculture News Agency

با صدور بیانیه‌ای مطرح شد:

انتظار سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور از نمایندگان مجلس برای رأی اعتماد به حجتی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایران از برنامه‌های پیشنهادی مهندس حجتی در آستانه تشکیل دولت دوازدهم حمایت کرد.

انتظار سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور از نمایندگان مجلس برای رأی اعتماد به حجتی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایران از برنامه‌های پیشنهادی مهندس حجتی در آستانه تشکیل دولت دوازدهم حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایانا، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از برنامه‌های وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور اعلام کرد. در این بیانیه‌ای آمده است: "در آستانه تشکیل دولت دوازدهم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران -جناب آقای دکتر روحانی- در لیست ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، جناب آقای مهندس حجتی را مجدداً به‌عنوان وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد کرده‌اند.

جناب آقای مهندس حجتی که از سابقه درخشانی در امر مدیریت کلان بخش کشاورزی و منابع طبیعی برخوردار هستند با شناخت کاملی که از بخش و زیرمجموعه‌های مربوطه دارا هستند برنامه جامعی را ارائه کرده که در نوع خود کم‌نظیر و از جهات مختلف حائز اهمیت است. در برنامه پیشنهادی ایشان که با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تهیه شده است 26 پروژه مهم ازجمله توسعه گلخانه‌ها، آبخیزداری، بیابان‌زدایی، توسعه باغ‌ها در اراضی شیبدار، سامانه‌های نوین آبیاری،‌ انتقال و ترویج فراگیر دانش نوین به بهره‌برداران، پروژه مکانیزاسیون و.‌.. که متضمن خودکفایی و تأمین امنیت غذایی کشور خواهد بود، در دستور کار قرار گرفته است."

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

در بخش دیگری از بیانیه آمده: "علاوه بر پروژه‌های مذکور، جناب آقای مهندس حجتی در اسناد بالادستی به بهره‌گیری از ظرفیت قوانین مصوب به‌ویژه قانون افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی استناد فرموده و در بخشی از برنامه پیشنهادی خود بر استفاده از ظرفیت نهادهای تأثیرگذار در توسعه ازجمله سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تأکید کرده است.

رویکرد تعاملی ایشان با سازمان‌های مردم نهاد که طی تصدی در دولت یازدهم نیز بسیار تأثیرگذار بود یقیناً با مبانی ارائه‌شده در برنامه پیشنهادی دولت دوازدهم به مراتب بیشتر و بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر بهره‌گیری از توان تخصصی شرکت‌های دانش بنیان و همچنین شرکت‌های خدمات فنی - مهندسی در اجرای برنامه مورد توجه جدی قرارگرفته است که این رویکرد موجبات دلگرمی هرچه بیشتر بخش غیردولتی و بهره‌برداران و تشکل‌ها و سازمان‌های تأثیرگذار نظیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را که در حال حاضر از توان علمی، فنی و تخصصی 220 هزار عضو حقیقی و 9 هزار عضو حقوقی در قالب شرکت‌های فنی - مهندسی برخوردار است در پی خواهد داشت. از این روی این سازمان حمایت کامل و همه جانبه خود را از شخص جناب آقای مهندس محمود حجتی و برنامه پیشنهادی ایشان اعلام کرده و انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع خود زمینه بهره‌مندی از توان مدیریتی ایشان را فراهم نمایند تا گام دیگری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و فراهم شدن زمینه خودکفایی در تولید محصولات راهبردی و تأمین امنیت غذایی کشور عزیزمان برداشته شود./

V-960523-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید