Iranian Agriculture News Agency

استرالیا به صادرات بیشتر میوه می‌اندیشد

پرتقال‌های استرالیایی در قفسه‌های مغازه‌های آسیایی جای می‌گیرند

پرتقال (Naval oranges) و (نارنگی) ماندارین‌های منطقه MOORA در استرالیای غربی، به‌زودی در قفسه‌های سوپرمارکت‌های آسیایی جای می‌گیرند.

پرتقال‌های استرالیایی در قفسه‌های مغازه‌های آسیایی جای می‌گیرند

پرتقال ( Naval oranges ) (1) و (نارنگی) ماندارین های منطقه MOORA در استرالیای غربی، به زودی در قفسه های سوپر مارکت های آسیایی جای می گیرند.

به گزارش ایانا از سایت abc ، این در حالی است که ، AgriFresh در بیش از 200 هکتار زمین به پرورش میوه می پردازد.

حدود 40 درصد از میوه AgriFresh صادر می شود، و جوزف لینگ ، مدیر AgriFres ، امیدوار است که این رقم در سال های آینده به 80 درصد افزایش یابد.

وی گفت: از حدود پنج سال پیش، این شرکت شروع به توسعه بازار در منطقه آسیا و اقیانوس آرام کرده است." به باور وی، این مسیر "یک روند طولانی و جالب" است.

لینگ افزود: "بسیاری از میوه ها در ماه نخست برای مصرف بازار داخلی است، اما از اواسط فصل، بسیاری از میوه ها به بازارهای خارجی صادر می شوند. استرالیای غربی به سوی رشد صنعت مرکبات پیش می رود. به باور من، بیش از چهار یا پنج سال گذشته تولید افزایش یافته است، اما به نظر می آید که به افزایش بیشتری در سه سال آینده نیاز باشد."

وی گفت: AgriFresh ، تحت نام تجاری Zestie ، محصولاتش را صادر می کند و یکی از برندهای قابل اعتماد در بازارهای محلی و خارج از کشور است. ما بر این باوریم میوه ها دارای کیفیت خوبی هستند چراکه میزان نور کافی خورشید، گرما، و همچنین آب و خاک با کیفیت ومناسب داریم. همچنین رقابت ما به طور عمده با تولید کنندگان آفریقای جنوبی و شیلی است."

لینگ یادآور شد: "در حال حاضر عمدتا انبه ، نارنگی ماندارین بدون هسته و لیمو بدون هسته تولید می کنیم. در عین حال ما به دنبال تولید تجاری در سال آینده هستیم."

ماندارین و لیمو بیش از 70 هکتار و انبه در بیش از 45 هکتار کشت می شود- این در حالی است که بزرگترین باغ مرکبات بی هسته در ایالت و بزرگترین مزرعه انبه منطقه جنوبی، با 33 هزار (اصله) درخت است.

گفتنی است طی 10 سال گذشته، برداشت مرکبات استرالیای غربی، دو برابر شده است، همچنین برداشت در منطقه MOORA نزدیک است و انتظار می رود از اواخر می ، برداشت آغاز شود.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1-نوعی از پرتقال بدون هسته است که پوست آن به آسانی کنده می شود و از نظر طعم یکی از بهترین پرتقال ها در جهان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید