Iranian Agriculture News Agency

آمار کشاورزی ملی سازمان کشاورزی ایالات متحده آمریکا نشان داد:

افزایش ۱۳ درصدی فروش محصولات ارگانیک در سالی که گذشت

سرویس آمار کشاورزی ملی سازمان کشاورزی ایالات متحده آمریکا (USDA NASS) نتایج تحقیقات در زمینه فروش محصولات ارگانیک دارای گواهی را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.

افزایش ۱۳ درصدی فروش محصولات ارگانیک در سالی که گذشت


سرویس آمار کشاورزی ملی سازمان کشاورزی ایالات متحده آمریکا (USDA NASS) نتایج تحقیقات در زمینه فروش محصولات ارگانیک دارای گواهی را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد که بر این اساس مشخص شد ۱۲۸۱۸ مزرعه ارگانیک در آمریکا، در سال ۲۰۱۵، ۶.۲ میلیارد دلار فروش داشته اند که در مقایسه با فروش ۵.۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۴، ۱۳ درصد افزایش یافته است.


به گزارش ایانا از فود کلینیک، بر اساس این تحقیقات مشخص شد که بیشترین مزرعه های ارگانیک دارای گواهی نیز در ایالت های کالیفرنیا و ویسکانسین با ترتیب با ۲۶۳۷ و ۱۲۰۵ مزرعه وجود دارند.
محصولات ارگانیک دارای گواهی فروخته شده در ایالات متحده شامل محصولات لبنی، گوشتی، میوه ها، سبزیجات و غلات هستند. میزان فروش این محصولات عبارت بوده است از ۱.۹ میلیارد دلار برای محصولات حاصل از چارپایان و طیور، ۱.۴ میلیارد دلار برای سبزیجات، ۱.۲ میلیارد دلار برای میوه ها، مغزهای درختی و توت ها، ۷۴۳ میلیون دلار برای گوشت و ۶۶۰ میلیون دلار برای محصولات زراعی. در ادامه مقادیر فروش ۵ محصول ارگانیک دارای گواهی دارای بیشترین میزان فروش در سال ۲۰۱۵ ارائه می شود:
شیر: ۱.۲ میلیارد دلار، ۸.۴ درصد افزایش در مقایسه با ۱.۱ میلیارد دلار فروش در سال ۲۰۱۴.
تخم مرغ: ۷۳۲ میلیون دلار، ۷۴.۵ درصد افزایش در مقایسه با ۴۲۰ میلیون دلار فروش در سال ۲۰۱۴.
جوجه های گوشتی: ۴۲۰ میلیون دلار، ۱۳.۱ درصد افزایش در مقایسه با ۳۷۱ میلیون دلار فروش در سال ۲۰۱۴.
سیب: ۳۰۲ میلیون دلار، ۲۰ درصد افزایش در مقایسه با ۲۵۱ میلیون دلار فروش در سال ۲۰۱۴.
کاهو: ۲۶۲ میلیون دلار، کاهش کمتر از یک درصدی در مقایسه با ۲۶۴ میلیون دلار فروش در سال ۲۰۱۴.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید