Iranian Agriculture News Agency

در آبان‌ماه امسال؛

نخستین همایش صنعت پرورش بلدرچین در ایران برگزار می‌شود

نخستین همایش تخصصی صنعت پرورش بلدرچین ایران آبان‌ماه ۱۳۹۵ خورشیدی به مناسبت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در اصفهان برگزار می‌شود.

نخستین همایش صنعت پرورش بلدرچین در ایران برگزار می‌شود


نخستین همایش تخصصی صنعت پرورش بلدرچین ایران بر پنج محور اصلی تغذیه؛ اصلاح ژنتیک؛ بیماری‌ها و بهداشت؛ مشکلات و راهکارها؛ برندسازی؛ ترویج مصرف محصولات بلدرچین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایانا، نخستین همایش تخصصی صنعت پرورش بلدرچین ایران در روز ۲۰ آبان‌ماه ۱۳۹۵ به مناسبت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در "هتل آسمان" اصفهان برگزار می‌شود.

این همایش بر پنج محور اصلی تغذیه؛ اصلاح ژنتیک؛ بیماری‌ها و بهداشت؛ مشکلات و راهکارها؛ برندسازی؛ ترویج مصرف محصولات بلدرچین برگزار خواهد شد. همچنین این همایش دارای بیش از ۱۵ حامی معنوی از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و وابسته دارد که یکی از اصلی‌ترین حامیان معنوی انجمن علوم دامی ایران؛ مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور و انجمن صنایع خوراک دام و طیور ایران و همچنین کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان اصفهان است.

این همایش به‌صورت علمی و ترویجی است و اساتید و بزرگان صنعت بلدرچین در آن به ایراد نقطه نظرات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی خواهند پرداخت.

در پایان این همایش مدرک معتبر از اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

مهلت ثبت نام در همایش ۳۰ مهرماه سال جاری است./



S-950619-01
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید