Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان شیلات ایران با سفیر ایران در موریتانی عنوان شد:

حمایت از حضور شرکت‌های خصوصی ایرانی در کشور موریتانی

حضور شرکت‌های خصوصی ایرانی در کشور موریتانی به‌ویژه در زمینه عمل‌آوری آبزیان مورد حمایت سفیر ایران در موریتانی قرار گرفت.

حمایت از حضور شرکت‌های خصوصی ایرانی در کشور موریتانی


حضور شرکت‌های خصوصی ایرانی در کشور موریتانی به‌ویژه در زمینه عمل‌آوری آبزیان مورد حمایت سفیر ایران در موریتانی قرار گرفت.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران روز گذشته با سفیر ایران در موریتانی ملاقات کرد.

در این دیدار پس از خوش‌آمدگویی با حضور حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با عمرانی سفیر جدید ایران در موریتانی دیدار، آمادگی شیلات ایران برای همکاری در مواردی همچون حضور شیلات ایران در غرب آفریقا همچون سالیان گذشته به‌ویژه با کشورهای نامیبیا، انگولا و سیرالئون، تمایل کشورهای آفریقای جنوبی، غنا و ساحل عاج برای همکاری با شیلات ایران به‌ویژه با توجه به سیاست همکاری‌های کشاورزی در زمینه کشت فراسرزمینی در این مناطق، آمادگی برای صیادی در آب‌های داخلی و مناطق EEZ و آموزش صیادان و اتحادیه‌های صیادی موریتانیایی، آمادگی برای تبادل تجربیات و دانش فنی در زمینه تکثیر و پرورش آبزیان و صید و صیادی در دریا، حمایت از حضور شرکت‌های خصوصی ایرانی در کشور موریتانی به‌ویژه در زمینه عمل‌آوری آبزیان، آمادگی ایران برای تجارت و صادرات نهاده‌های صیادی به‌ویژه ساخت قایق‌های صیادی و آمادگی سازمان شیلات ایران برای همکاری با طرف موریتانی برای توسعه پرورش آبزیان اعلام شد.

همچنین عمرانی سفیر جدید ایران در موریتانی با توجه به دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران و تأکید بر توسعه روابط اقتصادی با کشورهای آفریقایی، از نگاه مثبت و آگاهانه رئیس سازمان شیلات ایران برای همکاری با آفریقا تشکر کرد و تلاش برای پیگیری موارد مطروحه در حوزه محل مأموریتش را اعلام کرد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید