Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل اتحادیه پرورش‌دهندگان ماهی گرم‌آبی خبر داد:

نرخ جدید انواع ماهی شب عید

هر کیلوگرم ماهی قزل‌آلا به قیمت 16 تا 18 هزار تومان، تیلاپیا 18 تا 22 هزار تومان و کفال و کپور 17 تا 18 هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و بازار حکیمیه تنها مکان عرضه مستقیم ماهی در شب عید خواهد بود.

نرخ جدید انواع ماهی شب عید


مدیرعامل اتحادیه پرورش‌دهندگان ماهی گرم‌آبی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: با وجود پیگیری‌های صورت‌گرفته سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری از واگذاری غرف به‌صورت مقطعی برای عرضه مستقیم ماهی در شب عید موافقت نکرد.

حسن آقازاده افزود: تنها مکانی که در زمان حاضر به‌صورت محدود در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار دارد، چند غرفه حکیمیه تهران است که این بازار نیز از حالت تخصصی خارج شده و به‌صورت بازار بهاره درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت ماهیان گرم‌آبی نظیر کفال و کپور مشابه ماه‌های گذشته بین 17 تا 18 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.


قزل‌آلا به 18 هزار تومان پافزایش یافت

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی همچنین با اشاره به افزایش تقاضا در شب‌های پایانی سال ادامه داد: قیمت ماهی قزل‌آلا بین 16 تا 18 هزار تومان و ماهی تیلاپیا 19 تا 22 هزار تومان به تناسب وزن و کیفیت در سطح شهر تهران متغیر خواهد بود.

آقازاده تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم ماهی شیر جنوب از 21 هزار تومان، کپور 15 هزار تومان، شیر نیزه‌ای 14 هزار تومان و آزاد هشت‌هزار تومان برآورد شده است.

وی یادآور شد: هامور جنوب و حلوای سیاه به قیمت 21 و 40 هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد./

F-941226-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید