Iranian Agriculture News Agency

15 تا 23 مهرماه سال جاری؛

جشنواره دستاوردهای اشتغال و کارآفرینی زنان روستایی برگزار می‌شود/گرامیداشت روزجهانی زنان روستایی

جشنواره ریحانه برکت با شعار دستاوردهای اشتغال و کارآفرینی زنان روستایی و عشایری از 15 تا 23 مهرماه سال جاری در فرهنگسرای رازی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان گفت: این جشنواره با هدف بازاریابی دستاوردهای زنان روستایی و عشایری برپا می‌شود و برای عرضه این دستاوردها 120 غرفه با کمک شهرداری منطقه 11 در فرهنگسرای رازی و اقع در خیابان کارگر جنوبی پایین‌تر از میدان قزوین عرضه می‌شود.

منیژه امین‌زاده افزود: در برپایی این جشنواره، نهادها و ارگان‌هایی همچون مرکز جامع توانمندسازی زنان و خانواده، مرکز امور زنان ریاست جمهوری، وزارت کار، کانون زنان بازرگان ایران، صداوسیما، شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می‌کنند.

وی، این جشنواره را فرصتی برای آشنایی و ارتباط میان زنان بازرگان کشور با دستاوردهای زنان روستایی و عشایر و فروش این محصولات در داخل وخارج از کشور عنوان کرد.

امین‌زاده تصریح کرد: دفتر امور زنان روستایی و عشایری بر فروش و مبادلات دستاوردهای زنان روستایی و عشایری نظارت خواهد داشت.

گفتنی است، افتتاحیه جشنواره همزمان با سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) آغاز و اختتامیه آن مصادف با 15 اکتبر روز جهانی زنان روستایی است./

A-920709-04

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید