Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از بسیجیان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این مراسم حجه الاسلام و ا لمسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، با توجه به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند بسیج حقیقتی است که بیشتر شبیه افسانه ها می ماند،  بسیج را ظرفیت سازی نامیدند که از سه عنوان ظرف، مظروف وظرفیت ساز تشکیل شده است.

وی گفت: در استفاده از این ظرفیت می توان سه نوع،1- استفاده جامع  و کامل 2- ا ستفاده نامناسب و 3- استفاده بی تفاوت استفاده داشت.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که در جنگ هر کس استعدادی که داشت به منصه ظهور می رساند در نظام کشور هم اگر تمام مسئولین و دست اندر کاران آنچه از درون طلوع می کند انجام دهد باعث شکوفایی می شود.

وی گفت: مظروف این ظرف،  وجدان کاری، تخصص، توانمندی ، عدالت، اخلاق و فضیلت های معنوی است که در صدر اسلام پیامبر (ص) و ائمه ظرفیت ساز اولیه این حرکت و در زمان ما اما م راحل (ره) بودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ، ادامه داد: دامنه بسیج این است که در حوزه کاری خود ظرفیت سازی جدید کنیم و وظیفه خود را انجام دهیم، ظرفیت هر کس هم در شرایط متغیر متفاوت است که باید شرایط زمان و مکان را شناسایی کنیم.

وی گفت: طبق فرموده حضرت امام (ره)بسیج شجره طیبه ای است که اصالت آن در طیبه بودن و پاک بودنش است.

یکی از مشکلات جامعه امروز ما نظام اداری است که همانطور که در زمان جنگ بدون امکانات ، کارهای ماندگار را انجام دادند اگر بسیج و بسیجیان این ظرفیت را بکار گیرند مشکلات مرتفع می شود.

وی در پایان گفت: ما در مقابل خون شهدا نیز تکلیف داریم که باید به آنها عمل کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید