Iranian Agriculture News Agency

بیانیه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به مناسبت هفته بسیج

اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و إلّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند. بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد. امام خمینی (ره)

بیانیه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان،  حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به مناسبت هفته بسیج بیانیه  ای صادر نمود.

در این بیانیه آمده است: پس از گذشت چهار دهه از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آثار و برکات و فلسفه وجودی تشکیل بسیج مستضعفین بر مردم ایران و جهان روشن تر می گردد. همان شجره طیبه ای که هر روز به رشد و تکامل خود ادامه و موانع ایجادشده توسط مستکبرین عالم را از پیش رو بر می دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه به ضرورت توجه بیشتر و فراگیرتر به ورود بسیج در عرصه های مختلف از چند جهت اشاره شده است، ازجمله  تجربه ارزشمند حضور نیروهای مردمی (بسیج) در عرصه مقابله مستقیم با عوامل استکبار جهانی در سوریه و عراق در  سال های اخیر نشان داد که قرآن کریم درباره تغییر سرنوشت جوامع بشری فرمود: إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْم حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ (رعد/11)

 در این بیانه ضمن اشاره به همت ،ا نسجان و وحدت مردم، گفته شد: دفاع جانانه چندین ساله مردم محروم ولی مؤمن و مقاوم یمن در این سال ها که تاکنون نه تنها عقب نشینی نکرده بلکه میدان رزم و مبارزه را بدست گرفته و با همه تحریم های موجود روز به روز خود را مجهزتر از گذشته نموده و خواب را بر دشمنان خود حرام کرده اند و این یعنی حضور همه جانبه یک امت برای دفاع از خود.

در بخش دیگری از بیانیه گفته شد: مردم مظلوم دنیا طعم و مزه انواع حکومت های دموکراسی و غیردموکراسی را در عالم تجربه و از آنها مأیوس گشته اند و بدنبال اهداف بلند استقرار عدالت در جوامع خود می باشند، بهترین راهکار اجرایی حضور آنان برای در دست گرفتن سرنوشت خود بسیج است تا با بسیجی شدن خود چشم دشمنان را کور نمایند حال که نیروهای نظامی ما در آبهای خلیج فارس با آمریکای متجاوز مقابله و کشتی نفتی به سرقت رفته را بازستانده و تحقیر دیگری برای ابرقدرت دنیا رقم زدند مردم می فهمند بسیجی مؤمن وفادار چه ارزشی دارد.

در این بیانیه آمده است: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) درمان قطعی و مسلّم معضلات داخلی کشور، میدان دادن به نیروها، گروه ها و حرکت های بسیج مردمی است تا هم در عرصه تولید، کار تولید کم هزینه را نهادینه و هم کار توزیع عادلانه را به بهترین وجه انجام و هم پهنه های مختلف اقتصادی را مدیریتی پاک و شایسته تدارک نمایند.

در پایان این بیانیه   تقدیر از جانفشانی و رشادت های آحاد بسیجیان و نیروهای مسلح جان بر کف، و روح همه شهدای عزیز ایران اسلامی بویژه شهدای بسیجی که در اخلاص بی نظیر بودند و امام بسیجیان خمینی کبیر (ره) گرامی داشته شد

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید