Iranian Agriculture News Agency

پیام مهندس عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، نام‌ آشناترین واژه در قاموس حماسه‌ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند. یکی از برجسته‌ترین کارهای جهاد سازندگی، نقش آن در جبهه‌های جنگ بود.

پیام مهندس عباس سعیدی  رئیس سازمان  جهاد کشاورزی استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، عباس سعیدی  افزود: جهاد سازندگی با احداث بیش از شش قرار‌گاه فرماندهی، چهار تیپ و ۴۰ گردان پشتیبانی و مهندسی جنگ و ۲۵ ستاد پشتیبانی استان با تجهیزات کامل و ماشین آلات و با پذیرش مسئولیت مهندسی جنگ در کلیه محورهای عملیاتی جنوب و غرب با اعزام ۵۴۰ هزار نیروی جهادگر و با اهدای بیش از ۳۱۰۰ شهید و ۲۱ هزار جانباز و ۱۱۰۰ آزاده، نقش عظیمی را در ۸ سال دفاع مقدس ایفا نموده است، جهاد کشاورزی استان کرمان نیز با اعزام 12 هزار رزمنده و اهداء 91 نفر شهید و 312 نفر جانباز و 29 نفر آزاده نقش بسیار بسزایی در جنگ تحمیلی داشته است، که با کارنامه‌ای افتخارآمیز و غرورآفرین توانستند دشمنان نظام اسلامی را ناامید و منکوب و دوستان انقلاب را شادمان کنند.

عباس سعیدی گفت: گرامی و بلند باد یاد جوانان عزیزی که در پناه سنگر استوار عشق و ایمان، در جبهه‌های دفاع مقدس، افتخار لقب سنگرسازان بی‌سنگر را به دست آوردند و جان شیرین و جوانی زیبا را تقدیم اسلام و مسلمین کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، خاطر نشان کرد: فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است در فراق سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و امیدوارم دراین برهه حساس جهت پاسداشت این مجاهدتها، با تلاش و کوشش و مجاهدت در سنگری دیگر در بخش کشاورزی با توامان نمودن علم و عمل، چراغ تولید را درخششی روز افزون بخشیده و توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی که رضایت خدا و خلق خدا را بدنبال خواهد داشت، نصیب همه ما گرداند. ان شاءالله.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید