Iranian Agriculture News Agency

شهرستان شهربابک در جذب سرمایه و توسعه مزارع پرورش ماهی پتانسیل بالایی دارد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: با حضور ابوالقاسمی مدیر شیلات استان، کاویان پور، یعقوبی و کریمی کارشناسان مدیریت شیلات از مزارع پرورش ماهی دانشگاه آزاد و پرورش ماهی واقع در بنه یکه این شهرستان بازدید شد.

شهرستان شهربابک در جذب سرمایه و توسعه مزارع پرورش ماهی پتانسیل بالایی دارد

 بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، منگلی در بازدید از پرورش ماهی دانشگاه آزاد پس از ارائه گزارش و مطرح کردن مشکل بوجود آمده در حوضچه های پرورش ماهی توسط رئیس دانشگاه آزاد و بعد از بررسی میدانی جهت مرتفع شدن مشکل این مزرعه پیشنهاداتی مبنی بر اصلاح ساختاری سیستم ورودی و خروجی آب، سیستم هوادهی حوضچه ها، عدم استفاده مستقیم از آب چاه در حوضچه ها، ایجاد سایبان بروی استخرها، خرید بچه ماهی با مجوز دامپزشکی  همچنین  استفاده از تجارب و توان کارشناسان در مزارع پرورش ماهی جهت رسیدن به تولید اقتصادی، ارائه شد.

 مدیر شیلات استان درادامه با فرماندار شهرستان دیدار و گفت گو کرد.

در این نشست ابوالقاسمی با توجه به وضعیت مطلوب مزارع پرورش ماهی و بازار فروش مناسب ماهی تولید شده، افزود: این شهرستان در  جذب سرمایه و توسعه مزارع پرورش ماهی پتانسیل بالای دارد.

شمسی فرماندار شهرستان شهربابک نیز از آمادگی شهرستان جهت جذب سرمایه گذار و ارائه تسهیلات مناسب برای تولید کنندگان و متقاضیان در این حوزه خبر داد و افزود: جهت ترغیب و تشویق  جوانان و ایجاد اشتغال  پایدار ستاد توسعه شیلات  شهرستان در حوزه جهاد کشاورزی به زودی راه اندازی خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید