Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل امور عشایر استان کرمان:

فرهنگ جهادی مجموعه افکار مثبت و ارزشی در زندگی اجتماعی افراد است

در دهه کرامت و هفته ی جهاد کشاورزی، همایشی با عنوان " کرامت اهل بیت، فرهنگ جهادی، بصیرت انقلابی " در اداره کل امور عشایر استان کرمان با حضور مدیر کل امور عشایر، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و سایر همکاران و مدعوین برگزار شد.

فرهنگ جهادی مجموعه افکار مثبت و ارزشی در زندگی اجتماعی افراد است

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این همایش نیکزادی مدیر کل امور عشایر استان کرمان ضمن تبریک دهه کرامت، هفته جهاد کشاورزی و زنده کردن یاد و خاطره ۱۲۲٠ شهید عشایر وسردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فرهنگ جهادی مجموعه افکار مثبت و ارزشی است که در زندگی افراد تاثیر بسزایی دارد و اعتقاد به این فرهنگ موجب خدمت رسانی به عشایر و در نهایت موجب رضایتمندی جامعه هدف می گردد.

وی اظهار داشت:  نمونه بارز فرهنگ جهادی را در کارکنان اداره کل امور عشایر میتوانیم بطور بارز مشاهده کنیم که به ارائه خدمات به عشایر این قشر محروم جامعه مشغول هستند و امیدواریم با همکاری و مشارکت سایر دستگاهها بتوانیم هر چه بهتر پاسخگوی نیازهای عشایر باشیم.

وی در ادامه افزود:  امسال نیز همانند انتخابات گذشته،  همه ما وظیفه داریم با انتخاب کاندیدای اصلح دین خود را به میهن اسلامی ادا کنیم و عشایر عزیز و همیشه در صحنه نیز حضور پورشوری در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

 در این همایش حاج آقا قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی ضمن تبریک دهه کرامت و هفته جهاد کشاورزی اذعان داشت:  با وجود اینکه گروههای در حال ایجاد نارسایی های اجتماعی در جامعه هستند و مردم را تحت فشار اقتصادی قرارداده اند،  اما هر ایرانی با پیروی از مقام معظم رهبری وظیفه شرعی و قانونی دارد که در انتخاب کاندیدای اصلح خود برای ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر در ۲۸ خرداد پای صندوقهای رای حاضر شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید