Iranian Agriculture News Agency

پیام استاندار کرمان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی:

جهادکشاورزی تلفیقی از دانش، ایثار، سازندگی، امنیت، استقلال و امید است

دکتر علی زینی وند، استاندارکرمان با صدور پیامی باگرامیداشت هفته جهادکشاورزی، بر تحول در حوزه کشاورزی تاکید و خواستار بهره مندی از روشهای نوین شد.

جهادکشاورزی تلفیقی از دانش، ایثار،  سازندگی، امنیت، استقلال و امید است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان،

به نام خدا

جهادکشاورزی، تلفیقی از دانش؛ ایثار، تلاش، سازندگی، خودکفایی، امنیت، استقلال، نشاط و امید است.

در سالهای نخستین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تلاشگران عرصه سازندگی، کشاورزی و تولید با عنوان سنگرسازان بی‌سنگر در صحنه های دفاع مقدس حضوری حماسی داشتند و امروز نیز در مسیر توانمندساختن کشور در مبارزه با تحریم های ظالمانه، اعتلای استقلال و عزت ایران، و تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها با همتی مضاعف در حال تلاش هستند.

کشاورزى، پایه توسعه و پیشرفت و از عناصر مهم در پیدایش تمدن هاى بزرگ، به شمار می آید. در کشور ما و استان پهناور کرمان با پیشینه تمدنی کهن نیز کشاورزی در تامین امنیت و سلامت غذایی کشور اهمیت ویژه ای دارد.

در شرایط کنونی بویژه تداوم تنش های آبی و لزوم استفاده بهینه از آب، بیش از هر زمانی؛ بهره مندی از روشهای نوین، تحول در بخش های کشاورزی و دامپروری و ارتقا دانش و مهارت نیروهای شاغل در این حوزه را به عنوان بخش های زیربنایی نظام اقتصادی کشور ضروری کرده است تا با بهره گیری از همه ابزارها، نیروهای متخصص و کارآمدترین روشها برای دستیابی به توسعه پایدار و متوازن کشور تلاش کنیم.

اینجانب هفته جهادکشاورزی را به مدیران و مجموعه کارکنان جهادکشاورزی در شمال و جنوب استان و همه تلاشگران این عرصه بویژه کشاورزان تلاشگر استان کرمان تبریک عرض می نمایم.

امید است با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید تا مرحله خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش و کاهش مشکلات کشاورزان، تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

علی زینی وند

استاندار کرمان

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید