Iranian Agriculture News Agency

دوازده طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان شهربابک در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: در هفته جهاد کشاورزی، دوازده طرح کشاورزی و دامپروری شامل ده طرح آب و خاک، یک واحد گلخانه، یک واحد دامپروری به بهره برداری می رسد.

دوازده طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان شهربابک در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، منگلی افزود: یک طرح آبیاری تحت فشار در سطح 5 هکتار با هزینه کرد اعتبار دولتی 550 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: همچنین یک طرح آبیاری کم فشار در سطح 5 هکتار اجرا شده است که این طرح با هزینه کرد اعتبار 2 میلیارد ریال که 875 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این هفته به بهره برداری می رسد.

منگلی تصریح کرد: همچنین سه طرح کانال انتقال آب مجموعا به متراژ 2.5 کیلومتر با هزینه کرد  4900 میلیون ریال که 2400 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک باب استخر ذخیره در سطح 600 مترمربع با هزینه کرد 1200 میلیون ریال که 600 میلیون ریال آن از اعتبارت دولتی است، در این هفته به بهره برداری می رسد.

وی بیان داشت:  5طرح مرمت قنوات این شهرستان به طول 1390 متر و هزینه کرد اعتبار دولتی 3380 میلیون ریال از دیگر طرح های آب و خاک می باشد.

منگلی تصریح کرد: در این هفته  یک واحد گلخانه در سطح 1080 مترمربع با ظرفیت تولید 200هزار شاخه گل به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها 6 شغل در منطقه ایجاد می شود.

وی ابراز داشت: یک واحد گاوداری شیری 30 راسی از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی می باشد که با افتتاح این طرح 3 شغل در منطقه ایجاد می شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید