Iranian Agriculture News Agency

با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان انجام می‎شود

رفع مشکلات بخش کشاورزی و دامپروری

جلسه ای با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جهت بررسی اعتبارات دستگاه اجرایی و همچنین پروژه های عمرانی از جمله سدهای خاکی، ایستگاه‌های دامپروری و..... برگزار شد.

 رفع مشکلات بخش کشاورزی و دامپروری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این نشست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان  با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در این استان،  گفت: بخش کشاورزی به عنوان مهمترین بخش اقتصادی استان تاثیر بسزایی در تولید و اقتصاد استان دارد و متولیان امر باید با نگاه راهبردی به سند آمایش استان سیاستها و برنامه ریزی های آتی را با در نظر گرفتن سند سازگاری با کم آبی و جایگاه منطقی بخش کشاورزی تعریف نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: سازمان جهاد کشاورزی از آنجا که ارتباط مستقیم با تامین منابع غذایی و امنیت غذایی جامعه دارد، لازم است مورد توجه خاص سازمان مدیریت قرار بگیرد و مشکلات برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی زاده با بیان اینکه این سازمان بودجه کمی در رابطه با بحث فرهنگی دار، خاطرنشان کرد: تعمیر و تجهیز نمازخانه های سازمان که 60 مورد درمراکز این سازمان در استان وجود دارد، نیاز به مساعدت سازمان مدیریت دارد.

گفتی است  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این نشست دستورات لازم جهت بررسی  ورفع مشکلات سازمان در همه موارد ابلاغ کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید