Iranian Agriculture News Agency

یک انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

مراسم تودیع مهندس قنبری سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کرمان و معارفه مهندس امیرعباس نخعی، با حضور فرماندار کرمان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، معاونین و مدیران این سازمان در فرمانداری کرمان برگزار شد.

یک انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این جلسه عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: فرمانداری کرمان همیشه یار و یاور بخش کشاورزی بوده و هست.

وی با بیان اینکه با تلاش استاندار، نمایندگان و پیگیری این سازمان ،سامانه جهت توسعه مرغداری ها فقط در استان کرمان باز شده است، افزود: متقاضیان می تواند در سامانه ثبت نام کند.

سعیدی با اشاره به اینکه توسعه گلخانه ها سیاست دیگریست که مدنظر این سازمان قرار دارد، افزود: توسعه گلخانه ها اقتصادی است و مصرف آب آن به نسبت محصول تولیدی خیلی کم است،تسهیلات هم برای آن در نظر گرفته شده پس ضرورت دارد درصدد فراهم کردن زمینه استفاده مردم از فرصت ایجاد شده باشیم.

وی گفت: استان کرمان خوشبختانه در زمینه جذب تسهیلات همه ساله رتبه داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: گیاهان داروئی نقش موثری در اشتغال و ثروت افزایی بخش کشاورزی دارد و این مهم نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این مراسم علی بابایی فرماندار کرمان گفت: امید است با تلاش و همکاری با هم بتوانیم گرهی از کار مردم باز کنیم.

وی اذعان داشت: احداث یک شرکت مکانیزاسیون، ایجاد شبکه های منظم لوله گذاری و تجمیع اراضی خرد کشاورزی و پیگیری تا به ثمر رسیدن کارهای نیمه تمام بخش کشاورزی سه خواسته فرمانداری از مدیر جدید است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید