Iranian Agriculture News Agency

دو انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

طی حکمی از سوی مهندس عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، حسن لحسایی بعنوان سرپرست مدیریت صنایع تبدیلی و غذائی منصوب و ازخدمات مدیر سابق حمیدرضا ارجمند قدردانی شد.

دو انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، این جلسه با حضور مهندس پورخاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رئیس، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی در این سازمان برگزار شد.

در این جلسه پورخاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: مدیریت امانتی  است که به ما محول می شود و خوب است از امانتی که به ما سپرده شده برای خدمت به مردم نهایت  استفاده را بکنیم و با استفاده حداکثری از منابع و مدیریت صحیح خدمات لازم به بهره برداران بخش کشاورزی داده شود.

وی افزود: کشاورزی هراسی معضلی است که در حال حاضر وجود دارد که باید با مدیریت صحیح و با اصول علمی منابع این معزل برطرف شود.

همچنین در این جلسه حجه الاسلام والمسلمین امیری مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در سازمان جهاد کشاورزی گفت: جابجا شدن افراد در پست های مختلف موجب رشد و کمال آنها می شود و این فرصتی است تا سبب شکوفایی استعدادهای آنها شود.

شایان ذکر است که پیش از این مهندس لحسایی رئیس اداره مکانیزاسیون بود که طی حکمی از سوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان مهندس خوارزمی به سمت رئیس اداره مکانیزاسیون منصوب شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید