Iranian Agriculture News Agency

یک انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

مراسم تودیع محمودی مدیر قبلی حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و معارفه مهندس موسوی، مدیر جدید که با حضور مهندس غفرانی معاون همانگی امور استانهای مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی، جمالی مدیر کل حراست استان، رئیس و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی و مسئولین حراست کلیه مراکز جهاد کشاورزی استان کرمان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

یک انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این جلسه ابتدا قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی به مصادیق عمل صالح پرداخت وافزود: نظارت جدی بر زیردستان که از مسیر قانون خارج نشوند، انجام کارهای مستمر و ماندگار،توجه به شرع در کنار توجه به قانون،نهادینه کردن اخلاق و اخلاق مداری در اداره، تعامل و ارتباط شایسته  مدیران با کارکنان، تسهیل امور ارباب رجوع و تسریع در کارهایشان و توجه به موضوع مهم فرهنگ دینی از مصادیق عمل صالح مدیران است.

در این جلسه جمالی مدیر حراست کل استان گفت: مدیریت امانتی  است که به ما محول می شود و خوب است از امانتی که به ما سپرده شده برای خدمت به مردم نهایت  استفاده را بکنیم.

وی افزود: هر مدیر نسبت به زیر مجموعه اش مسئولیت داردچنانچه امام علی (ع) می‌فرمایند: " ای مالک بازرسان مخفی راستگو را بفرست تا در پنهانی و به طور مخفیانه بازرسی انجام گیرد" تا میدران در مسئولیت خود بخوبی ادای امانت کنند.

جمالی افزود: صیانت از دستاوردهای انقلاب که ثمره خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان است که دشمن همیشه در صدد بوده به آن ضربه بزند وصیانت از سرمایه های مادی و معنوی بخصوص نیروی انسانی ازجمله مهمترین وظیفه مدیران است.

مهندس غفرانی معاون همانگی امور استانهای مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی گفت : در فضای امن سرمایه گذاری خوب، تولید خوب، مناسک خوب و... داریم.

وی افزود : یکی از اسامی عصر جدید، عصر مطالبه گری می باشد که از مصادیق آن کمپین ها-گروها و... می باشد  و در جبهه مطالبات مردم، امنیت غذایی – تولید محصولات-توزیع مناسب- ایجاد آرامش و... مطرح می شود که به حق هم هست.

وی افزود: در عصر اطلاعات، اینترنت و فضای مجازی شمشیر دو لبه ای است که استفاده از آن مراقبت خاص لازم دارد.

وی افزود : از طرفی واقعیاتی چون  ظرفیت، توان، چگونگی استفاده از شرایط ، شیوه های جلب رضایت مردم نیز مطرح است که در این فضا مهمتری مسئله امنیت است.

وی با اشاره به اینکه ؛ انسان هدایت محور و نظارت محور است افزود:جنس نظارت حراست، خیر خواهانه و پیشگیرانه است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید