Iranian Agriculture News Agency

در ایام دهه مبارک فجر 19 طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: در ایام ا.. دهه فجر، نوزده طرح کشاورزی و دامپروری شامل یازده طرح آب و خاک، یک واحدگلخانه، یک طرح پرورش قارچ، چهار طرح صنایع غذائی و تبدیلی و دو طرح دامپروری با هزینه کرد قریب به 378 میلیارد ریال که 48 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسد و 549 شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

در ایام دهه مبارک فجر 19 طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، قنبری بیان داشت: به میمنت ایام الله دهه فجر یک واحد گلخانه گل شاخه بریده گل رز در سطح 23هزار مترمربع با ظرفیت تولید 472هزار گل رز در سال و یک واحد پرورش قارچ با تولید سالانه 200تن قارچ آغاز به کار می‌کند.

قنبری خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر یازده طرح آب و خاک شامل یک باب کانال انتقال آب به طول 4000 متر با هزینه کرد اعتبار دولتی 3536 میلیون ریال، یک باب استخر ذخیره به حجم 200 مترمکعب، شش طرح آبیاری کم فشار در سطح 43 هکتار با هزینه کرد 40 میلیارد ریال که بیش از 32 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است و سه آبیاری تحت فشار در سطح 61 هکتار که با هزینه کرد 12 میلیارد ریال که بیش از 9 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: در ایام الله دهه فجر چهار طرح صنایع غذائی و تبدیلی از جمله بسته بندی موادغذایی، پسته، خشکبار، بسته بندی کیک و کلوچه و ... به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها 44 شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کرمان ابراز داشت: یک طرح پرورش 100 راسی گوسفند و پرورش 30 راسی گاو شیری از دیگر طرح های افتتاحی در این ایام الله می باشد که این دو طرح 5 شغل در منطقه ایجاد می‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید