Iranian Agriculture News Agency

دیدار کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی با اعضاء کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و معاون زراعت وزیرجهاد کشاورزی

اعضاء کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به اتفاق معاون زراعت وزیرجهاد کشاورزی و رییس سازمان تعاون روستایی کشور و نماینده مردم شهرستان‌های رابر و فرماندار شهرستان و مسئولین ادارات از بخش‌های کشاورزی شهرستان ارزوئیه بازدید کردند.

دیدار کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی با اعضاء کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و معاون زراعت وزیرجهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در ابتدای بازدید محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه ، ضمن خوشامدگویی گزارشی از پتانسیل‌ها ومشکلات شهرستان در بخش کشاورزی به اعضاء کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ارائه داد و سپس هر کدام از مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه مشکلات کشاورزی شهرستان خود را بیان کردند، همچنین چند نفر از کشاورزان پیشرو نیز به نمایندگی از کشاورزان به بیان دغدغه های کشاورزان شهرستان پرداختند.

در این سفر یک روزه از گلخانه قرنطینه‌ای شرکت هواپیمایی ماهان و سپس از کارخانه پنبه پاک کنی اتحادیه تعاونی تولید بازدید شد.

در ادامه از شرکت تعاونی تولید سلطان آباد و درپایان گلخانه هیدروپونیک مجتمع کشاورزی ابراهیم آباد بازدید و در انتها جناب ساداتی رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مسائل ومشکلات شهرستان را جمع بندی وجهت طرح در کمیسیون قول مساعد و پیگیری داد.

در این نشست، احیاء ومرمت قنوات با تخصیص اعتبارات لازم و حل مشکلات خرده مالکین در اجرای آبیاری تحت فشار مورد بررسی قرار گرفت و دستور پیگیری موضوعات تا حصول نتیجه داده شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید