Iranian Agriculture News Agency

یک انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

مراسم تودیع مدیر سابق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر، عباس رخشان و معارفه رضا قهری، مدیر جدید که به دلیل شیوع ویروس کرونا با حضور تعدادی محدودی از مسئولین از جمله معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان وتنی چند از مقامات شهرستان برگزار شد.

یک انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این مراسم علی جاویدی معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: باید در رابطه با افزایش کیفیت وبرنامه ریزی تولید با برنامه وعلمی مطابق با وضعیت بازاروآخرین یافته های علمی، ضرورت دارد کارشناسان دست در دست کشاورزان گذاشته تا بهره وری واقعی و مطلوب انجام شود.

وی گفت: خدمات ارزنده مدیر سابق و تعامل مطلوب ایشان با کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی بخصوص در احداث گلخانه ها که منجر به بهره برداری از آب و تولید محصول بیشتر  شد قابل قدردانی است .

وی اظهار امیدواری کرد این تعامل روز افزون بویژه در جهت احداث گلخانه ها با توجه به درجه حرارت مناسب شهرستان و نیاز کم به سوخت و امکان تولید خارج از فصل باید ادامه داشته باشد 

وی افزود از مدیر جدید همچنین تقاضا داریم پر تلاش تر وجدی تر گام برداشته تا شاهد رونق هرچه بیشتر تولید در این منطقه باشیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید