Iranian Agriculture News Agency

لای‌روبی 42 قنات طی مدت یک سال در شهرستان راور

فرماندار شهرستان راور گفت: ظرف یکسال 42 قنات لایه روبی شد که کاری غیر ممکن به نظر می‌رسید و خوشبختانه در لحظات اولیه هر قنات از یک تا سه لیتر آب افزایش داشت.

لای‌روبی 42 قنات طی مدت یک سال در شهرستان راور

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، مالک اژدری فرماندار شهرستان راور با بیان اینکه، تمامی همت ما اینست که در خدمت مردم باشیم مردمی که در تمامی سختی‌ها کنار مسئولین و نظام بودندافزود: هر کاری که به مردم سپرده شده بنحو احسن انجام داده‌اند.

وی افزود: باید کار کارشناسی در کنار ظرفیت کشاورزان پیشرو و خبره قرار بگیرد و هنر این است که تجربه کشاورزان در کنار علم کارشناسان باشد.

اژدری با بیان اینکه هیچ کاری سخت نیست فقط باید پیگیر باشیم، افزود: داشتن تقویم کاری و برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای هر مدیری ضروری است.

وی با تقدیر از عملکرد جهاد کشاورزی گفت: ظرف یکسال 42 قنات لایه روبی شد که کاری غیر ممکن به نظر می‌رسید و خوشبختانه در لحظات اولیه هر قنات از یک تا سه لیتر آب افزایش داشت.

اژدری گفت: تشویق مردم به آبیاری نوین و استفاده از فرصت انجام شده، یکی از مهمترین کارهاست و با برنامه ریزی، پیگیری و رصد امور می‌توان با همین امکانات، کارهای زیادی انجام داد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید