Iranian Agriculture News Agency

جهش تولید با افزایش قیمت نهاده‌ها انجام نمی‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان اظهار کرد: طرح دو فوریتی خرید محصولات کشاورزی از مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال شده است.

جهش تولید با افزایش قیمت نهاده‌ها انجام نمی‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، ذبیح‌الله اعظمی با بیان اینکه کاشت گندم در استان کرمان به صلاح نیست چرا که با مشکل شدید کم‌آبی در استان روبه‌رو هستیم، گفت: جهش تولید با افزایش قیمت نهاده‌ها انجام نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه کشاورزان ما در تأمین تضامین بانکی مشکلات دارند و خیلی از کشاورزان نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه حدود 350 هزار تن خرما در استان تولید می‌شود گفت: متأسفانه تاکنون نتوانستیم ارزش افزوده خوبی برای این محصول کشاورزی در استان ایجاد کنیم و کشاورزان ما همچنان مشکلاتی در این حوزه دارند.

اعظمی با اشاره به اینکه آبخیزداری و آبخوان داری صحیح در استان کرمان باعث افزایش آب قنات‌ها می‌شود افزود: 0.7 متر از آب‌های زیرزمینی استان بیشتر استفاده می‌شود که یک تهدید برای آینده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید