Iranian Agriculture News Agency

نظارت مستمر شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی

جهت جلوگیری از کشتار غیرمجاز و بررسی سلامت فراورده‌های خام دامی عرضه شده در قصابی‌های شهرستان، بازدید دوره ای اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی از تمامی قصابی‌های این شهرستان صورت می‌پذیرد.

نظارت مستمر شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، غلامرضا منگلی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: با توجه به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی عرضه دام جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارشناسان دامپزشکی به ارائه توصیه های بهداشتی و دستورالعمل ها به کلیه قصابان این شهرستان پرداختند.

وی گفت: بازرسین شبکه دامپزشکی شهربابک به صورت کاملا سر زده از تمامی اماکن عرضه فرآورده های خام دامی بازدید بعمل می آوردند، تا مردم عزیزمان با اطمینان خاطر از این فرآورده‌ها استفاده کنند و وظیفه تمامی اصناف مربوطه این است که با بازرسان شبکه دامپزشکی کمال همکاری را داشته باشند چرا که قانون و خواست تمام مردم این است که با اصنافی که فرآورده های غیر بهداشتی و تاریخ گذشته به مردم عرضه می کنند به شدت برخورد شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 2300 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی صورت گرفته است در این بازدید ها به قصابان متخلف به علت عرضه فراورده حاصله از کشتار غیرمجاز یا عدم رعایت بهداشتی اخطار لازم داده می شود.

وی در پایان گفت: شهربابکی های  عزیز در صورت مشاهده عرضه غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی، مراتب را بلافاصله به دامپزشکی شهرستان با شماره تلفن 34112034 اعلام فرمایند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید