Iranian Agriculture News Agency

تسهیل فرآیند صدور مجوز برای جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی شهرستان انار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: مسائل و مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی با حضور مهندس کمال الدینی رییس نظام مهندسی استان و مهندس محمودی مدیر حراست استان در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انارمطرح شد.

تسهیل فرآیند صدور مجوز برای جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی شهرستان انار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، مهران مدیر جهاد کشاورزی در این گفت: با قانون‌مندی، شفافیت و تسهیل فرایند صدور مجوزها می توان به جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی کمک کرد.

مهران در این جلسه بر لزوم اهمیت حفظ یکپارچگی اراضی و صیانت از اراضی کشاورزی در صدور مجوزها، پیگیری رفع مشکلات ساماندهی دامداری‌ها و گلخانه‌داران و تشکیل کمیته های نظارتی جهت کنترل و رصد بازدیدهای کارشناسی تاکید کرد.

کمال الدینی رئیس سازمان مهندسی کشاورزی استان نیز با بیان اینکه از اهداف سازمان نظام مهندسی بهبود عملکرد تولید بخش کشاورزی می باشد، اظهار کرد : ساماندهی مراکز خدمات غیر دولتی و تاکید بر ارتقا کیفی خدمات رسانی این مراکز و جهت دهی فعالیت این مراکز در راستای تسهیل و تسریع امور بهره برداران بخش کشاورزی، توانمند سازی کشاورزان، بهره گیری از توان کارشناسی فارغ التحصیلان کشاورزی، افزایش بهره وری در بخش کشاورزی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید