Iranian Agriculture News Agency

موافقت اصولی با 6 گلخانه سبزی و صیفی

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی گزارش مهمترین دستاوردهای اجرای طرح های کشاورزی در محل فرمانداری انار با حضور فرماندار شهرستان ارائه شد.

موافقت اصولی با  6 گلخانه سبزی و صیفی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، عباس مهران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار در این جلسه گفت: ادامه فعالیت های سال های اخیر حول محور رونق تولید ملی، پایداری تولید، اشتغال و خودکفایی در محصولات اساسی و جهش تولید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی سعی در برآوردن نیاز داخلی و بخش کشاورزی قدرتمند و با اقتدار و تاثیرگذار گفت: با صدور مجوز و موافقت اصولی 6 مورد گلخانه سبزی و صیفی به مساحت  4.8 هکتار در شهرستان و ضمن افزایش بهره وری و صرفه جوئی در مصرف آب به میزان بیش از 200هزار متر مکعب، گامی موثر در جهش تولید در سال 99 برداریم.

وی رسیدن سطح زیر کشت مناسب گیاهان دارویی، مدیریت مصرف بهینه آب با توسعه کشت گیاهان دارویی و اصلاح الگوی کشت کشاورزی از جمله اهداف اجرای طرح توسعه گیاهان داروئی است. تولید گیاهان داروئی و افزایش سطح زیرکشت این گیاهان مناسب با توجه به شرایط منطقه در دستور کار کارشناسان پهنه های تولیدی قرار دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید