Iranian Agriculture News Agency

کمیت ، کیفیت و تنوع محصول تولیدی، نتیجه عملکرد مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی است

در چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی مدیران سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه این سازمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

کمیت ، کیفیت و تنوع محصول تولیدی، نتیجه عملکرد مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی است

به خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این دیدار حضرت حجه الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: هفته جهاد کشاورزی را  به کسانیکه در این سازمان بزرگ موثر و مفید مشغول به خدمتند  تبریک عرض می کنم.

وی افزود: دورانی که در طول تاریخ بر مردم گذاشته است چهار دوران شامل  شبانی- معیشت مردم وابسته به این حرفه بود،زراعت که  معیشت مردم وابسته به کشاورزی شد، صنعت ودوران جدید که فضای مجازی در کنار فضای حقیقی است ودر هر دوران جدید بشر به ظرفیت جدید دست می یابد ولی دوران قبلی نیز همچنان مورد استفاده است.

وی افزود : بخش صنعت، بازار را بی نیاز از کشاورزی نکرد که حتی بیشتر از قبل هم به کشاورزی نیاز داشت واز طرفی از ظرفیت ایجاد شده کشاورزی هم رونق گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اولین چیزی که راندمان کار شما را به خوبی نشان می دهد بحث کمیت است اینکه چقدر محصول تولید می کنید؟ این  اولین سوال از شماست و برای رفتن در رقابت های جهانی با کمیت کم و قلیل نمی توان در رقابت های جهانی شرکت کرد

وی افزود: محور دوم کیفیت است که محصول با کیفیت بالا می تواند در بازار رقابت،جایگاهی داشته باشد ومحور سوم تنوع است بالا بردن تنوع محصلات با قیمت بالا و کیفیت بالا که توان رقابت داشته باشد

وی افزود: بحمد ا... جهاد کشاورزی یک سازمان قابل است با مدیران توانمند و باانگیزه و قابلیتهایی که در جهاد کشاورزی وجود دارد کارکنان و کارشناسان هستند اینها سرمایه هستند فقط باید انرژی های مثبت را کنار هم بگذاریم تا جهش بوجود بیاید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید