Iranian Agriculture News Agency

نقش شبکه دامپزشکی در جهش تولیدات دامی

مجموعه اقدامات شبکه دامپزشکی علیرغم تشدید تحریم ها می تواند ضمن کمک به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، بستر مناسبی را به منظور جهش تولید در سال 99 فراهم کند.

نقش شبکه دامپزشکی در جهش تولیدات دامی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، فراشه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: اقدامات دامپزشکی در این شهرستان شامل انجام واکسیناسیون دام سبک و سنگین، مراقبت های بیماری های بروسلوز، سل، شاربن، تب برفکی  و هاری، سم پاشی بدن و جایگاه دام ها، نظارت بر انواع فرآورده های خام دامی و رستوران ها، کبابی ها، کارخانجات خوراک دام، نظارت و سرکشی به مرغداری ها و دامداری ها و... است  و این امور از جمله مواردی است که در سال جاری می تواند نقش مهمی در جهش تولیدات دامی داشته باشد .

وی تصریح کرد: تمامی اقدامات دامپزشکی منجر به صحت و سلامت دام های شهرستان و افزایش تولید محصولات دامی و کمک به پیشبرد چرخه اقتصاد شهرستان و استان می شود.

فراشه در پایان اظهار کرد: با تلاش همکاران  شبکه دامپزشکی در بخش دولتی و خصوصی، تولیدکنندگان و سایر دست اندرکاران، شاهد افزایش تولید و توسعه کمی و کیفی خدمات دامپزشکی در سال جهش تولید خواهیم بود  این هدف با تلاش این عزیزان محقق خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید