Iranian Agriculture News Agency

بزرگداشت روزشهدا درسازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

بیست ودوم اسفند ماه بزرگداشت روزشهدا وپاسداشت یاد وخاطره شهیدان گرانقدرهشت سال دفاع مقدس ، به ویژه شهدای سنگرسازبی سنگر، شهدای مدافع حرم ومقاومت با لاخص سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم .

بزرگداشت روزشهدا درسازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، مسئول حوزه نمایدگی  ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی  استان کرمان با بیان این که  دردنیای امروزافراد نسبت به انجام وظایف اجتماعی خود ومتفاوتند گفت : برخی صرفا به وظایف خود عمل می کنند و آنها را افراد وظیفه شناس می نامیم .

حجت الاسلام  والمسلمین  قاسمی زاده  افزود:گروهی دربرخوردبا وظایف اجتماعی خود به هردلیل قاصرازانجام وظایف هستند و گروهی هم وجود دارند که هم به وظایف خود عمل می کنندوهم دیگران را ترغیب و تشویق می‌کنند ضمن این که گام های خود را فراترازوظیفه بر می دارند  و آنها یک گروه بی نظیرند.

وی گفت : از آنجا که خداوند متعال رابطه اش با محسنین ومومنین وصادقین ومخلصین رابطه خاصی است آنها را بعدازانبیا ء واولیاء وصلحا جزوبرگزیدگان الهی منظور کرده است .

وی تصریح کرد : آنان همین انسان های اسوه و وارسته ای هستند که با خونشان همیشه شاهرگ حیات اصلی واجتماعی درامت اسلامی را محافظت می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهدا همیشه مشعل فروزانی بوده و هستند که حتی با فقدان جسمانی آنها وجود معنوی آنان ره توشعه مومنین ومسلمانان بوده و خواهند بود.

 وی اظهار کرد:آنها که درشرایط بحرانی به تشخیص خود عمل کرده وجان خود را درطبق اخلاص گذاشتند وبا این ایثارخود همیشه تاریخ را مدیون خود قراردادند و خانواده های عزیزشان نیز  برایمان ارزشمند بوده وهستند وخوااهند بود . امید است درمسیرنورانی وپرفروغ شهیدان راه خدا گام برداریم وراه ورسمشان را نصب العین خود قراردهیم .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید