Iranian Agriculture News Agency

در روز درختکاری سال جاری ده طرح نهالکاری در سطح 2281 هکتار به بهره برداری رسید

با حضور فدایی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علی رمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان ، سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، رجبی زاده مدیر کل منابع طبیعی و معاونین و مدیران این سازمان در روز 15 اسفندماه با کاشت درخت در طرح 200 هکتاری نهالکاری در کمربندی باغین- جوپار در غرب شهر کرمان، نه طرح نهالکاری در سطح 2281 هکتار به بهره برداری رسید.

در روز درختکاری سال جاری ده طرح نهالکاری در سطح 2281 هکتار به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، درسال جاری هفته منابع طبیعی با شعار نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز آغاز شد و نه طرح نهالکاری در سطح 2281 هکتار از محل اعتبارات گرد و غبار صندوق توسعه ملی به بهره برداری رسید.

این طرح ها در ده نقطه از نه شهرستان بم، ریگان، فهرج، نرماشیر، کرمان، زرند، رفسنجان، راور و شهربابک قرار دارند و در روز درختکاری بصورت نمادین طرح 200 هکتاری نهالکاری در کمربندی باغین- جوپار که 14 آذرماه سال جاری کلنگ زنی شد، به بهره برداری رسید.

مدیر کل منابع طبیعی استان کرمان با بیان اینکه طرح 200 هکتاری توسعه طرح جنگل تاغزار در این منطقه است، بیان داشت: در سال جاری محوریت هفته منابع طبیعی مبارزه با گردوغبار با انجام پروژه های نهالکاری است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید